rekrutacjaNasi eksperci podpowiedzą jak napisać skuteczne ogłoszenie, które zainteresuje potencjalnego kandydata, a jednocześnie będzie dobrą wizytówką dla pracodawcy. Podczas warsztatów pokażemy, jakie błędy są najczęściej popełniane w trakcie pisania ogłoszeń i jak przy zastosowaniu prostych technik sprawić, by ogłoszenie wyróżniało się na tle setek podobnych, tak, by w rezultacie przyciągnęło najlepszych kandydatów. Szkolenie ma formę warsztatową z możliwością zadawania pytań, dyskusji, a także indywidualnych konsultacji.                               

Uczestnicy otrzymają zestaw praktycznych porad dotyczących tworzenia ogłoszeń, które przełożą się na sukces każdej rekrutacji.                       

Szkolenie jest przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za rekrutację z sektora MŚP.

Szkolenie odbędzie się 6 lutego w Hotelu Europejskim
w Krakowie (ul. Lubicz 5) w godzinach 10:00-13:00.   

„Szkolenie dedykowane jest kadrze zarządzającej z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, która – jak wynika z naszych doświadczeń – często jest rozczarowana efektami prowadzonych przez siebie rekrutacji – mówi Wojciech Rzepka, Członek Zarządu ATERIMA – właśnie, dlatego widzimy potrzebę stworzenia cyklu szkoleń, które będą tłumaczyły konsekwencje podejmowanych podczas rekrutacji decyzji. Liczymy, że nasz projekt spotka się z dużym zainteresowaniem lokalnych menedżerów i właścicieli, którzy dzięki nam mogą w przyszłości zwiększyć efektywność procesów rekrutacyjnych w swoich firmach.”


Uczestnicy otrzymają imienne certyfikaty, a także materiały przydatne każdemu menedżerowi w trakcie prowadzenia procesów rekrutacyjnych.

 


Więcej informacji uzyskać można pod numerem telefonu: 12 297 66 87.