Call center
Jak rekrutować i zatrudniać tymczasowo?

Dziękujemy za zgłoszenie!

Kliknij tutaj aby pobrać poradnik.
Wkrótce otrzymasz ten poradnik na swoją skrzynkę e-mail.

Coś poszło nie tak

Prosimy spróbować później

Skuteczne porady dla managerów i kierowników zespołów call center

Nowy kontrakt podpisany? Dodatkowy projekt rusza niebawem? Jeśli wiesz już, kogo będziesz potrzebował, nie czekaj. Działaj! Na rynku pracy tymczasowej dzieje się bardzo dużo, rekrutacja pracowników może potrwać.

W poradniku znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • Jak radzić sobie z problemami kadrowymi przy wzmożonej rotacji i dodatkowych projektach? 
  • Jak i gdzie szukać pracowników? 
  • Kiedy ruszyć z rekrutacją i jak ją zaplanować? 
  • Jak przeprowadzać rozmowę rekrutacyjną? 
  • Jak oszczędzić czas i pieniądze? 
  • Jak napisać dobre ogłoszenie o pracę? 
  • Jak docierać do potencjalnych pracowników?
Czy wiesz, że...

Według danych Dun&Bradstreet, na koniec marca 2021 w Polsce działało ponad 2,8 tysiąca centrów telefonicznych (call center). W polskich centrach telefonicznych pracuje od 20 do 25 tys. konsultantów.

źródło: zpe.gov.pl

Rekrutowanie osób do obszarów takich jak: telemarketing, infolinia, biuro obsługi klienta, centrum kontaktów z klientami może być czasochłonne i wymagające. Jeśli nie wiesz, jak się do tego zabrać, poszukaj wsparcia.

« Korzyści płynące z dobrego planowania są ogromne. Szacuje się, że każda minuta poświęcona na planowanie pozwala zaoszczędzić dziesięć minut pracy »
Brian Tracy

Powodzenia w procesie rekrutacji!